Definiții și termeni

PC House – marcă înregistrată cu numărul 128384, în proprietatea societății comerciale Multiplan Electronics SRL, CUI: RO6380103, Nr. inmatriculare: J26-1039-1994, sediul în str. Mureșului nr. 17, Tg-Mureș, Jud. Mureș, România, în continuare referit ca PC House.

pchouse.ro – magazin virtual (webshop) în proprietatea Multiplan Electronics. pchouse.ro este un site comercial, care pune la vânzare produse și servicii conform legilor și legislației în vigoare.

Produse și servicii – orice produs sau serviciu pus la vânzare prin intermediul site-ului pchouse.ro de către Multiplan Electronics.

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică, cu un cont valabil sau fără cont valabil, autentificat sau neautentificat, care vizitează și/sau utilizează site-ul.

Cumpărător, client – orice persoană fizică sau juridică care comandă unul sau mai multe produse și/sau servicii printr-un mijloc pus la dispoziție de către site.

Contract – reprezintă orice convenție/înțelegere la distantă încheiată între un cumpărător și Multiplan Electronics, fără prezența fizică simultană a celor două părți, conform celor scrise în secțiunea ”Documente contractuale”.

Drepturi de autor

PC House declară pe propria răspundere că informațiile afișate pe site-ul pchouse.ro, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, simboluri, reprezentări, informați scrise, etc. reprezintă proprietatea PC House, respectiv nu încalcă niciun drept de autor. Produsele oferite spre vânzare sau spre descărcare prin intermediul site-ului nu sunt contrafăcute! Observații în acest sens se pot trimite la adresa reclamatii @ pchouse.ro.

PC House garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe site-ul pchouse.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde / revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, fără acordul scris de la PC House. 

Documente contractuale

O comandă plasată nu reprezintă încheierea unui contract la distanță. Notificarea primită prin e-mail nu reprezintă incheierea unui contract la distantă.

Un contract la distanță se consideră valabil doar dacă se îndeplinesc TOATE cele trei condiții:

  1. Plasarea comenzii prin una dintre metodele acceptate.
  2. Confirmarea verbală (prin telefon) sau scrisă (prin e-mail) a comenzii de către cumpărător, după contactarea de către PC House (dacă este cazul).
  3. Notificarea prin e-mail a cumpărătorului privind expedierea coletului și emiterea facturii fiscale și a certificatului de garanție de către PC House.

PC House nu consideră în niciun caz o comandă neconfirmată verbal sau în scris ca având valoarea unui contract.

Politica de vânzări online

Prin contactarea site-ului sau lansarea unei comenzi pe site, utilizatorul sau cumpărătorul este de acord cu toate formele de comunicare (inclusiv telefonice, e-mail, live chat, prin pagina Facebook sau alte forme electronice) folosite de către PC House pentru derularea activității comerciale.

Efectuarea unei comenzi îi este permisă oricărui utilizator. PC House își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care se consideră că la baza conduitei sau a activității utilizatorului/cumpărătorului, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel PC House.

Comunicarea între utilizator/cumpărător și PC House se face verbal și/sau în scris (exclusiv în format electronic) prin utilizarea asistenței on-line (live chat) sau prin mijloacele puse la dispoziție pe pagina de contact (adrese de e-mail, formular de contact, etc.).

Un utilizator poate efectua o comandă prin următoarele metode:

  • metoda informatică pusă la dispoziție de către PC House: pașii incluzând dar nelimitându-se la adăugarea produselor / serviciilor în coșul de cumpărături, furnizarea datelor de facturare, alegerea metodei de plată și plasarea comenzii prin butonul dedicat ”Plaseaza comanda”. Pentru mai multe informații despre cum plasezi o comandă, vizitează pagina ”Cum plasez o comandă
  • prin e-mail, specificând clar și concis produsul dorit (prin codul produsul și/sau link către produs), cantitatea dorită, opțiunile de configurare dorite după caz (licență, mărire stocare HDD, etc.), datele de facturare, metoda de plată, datele de livrare, și/sau alte informații la cerere dacă PC House consideră necesar

*Punctele de loialitate oferite în cadrul programului de fidelizare sunt aplicabile doar pentru comenzile prin metoda informatică pusă la dispoziția utilizatorului, cu crearea/deținerea și autentificarea în contul utilizator în momentul plasării comenzii. Mai multe informații despre programul de fidelizare puteți citi pe pagina dedicată ”Program fidelizare

Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs/serviciu este disponibil pentru achiziție doar în măsura în care există stoc disponibil. Adăugarea în coș nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, și nici rezervarea unui produs/serviciu.

La finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca datele furnizate pentru onorarea comenzii (inclusiv date pentru facturare și livrare) sunt corecte și concrete.

PC House poate anula o comandă efectuată de către un cumpărător, în urma unei notificări prealabile, fără vreo obligație ulterioară de orice natură (inclusiv pretinderea vreunei părți la daune) în următoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online
  2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți în contract cu PC House, în cazul plății online
  3. Datele furnizate de către cumpărător sunt incorecte sau incomplete
  4. Cumpărătorul nu poate fi contactat în mod repetat de către PC House pentru confirmarea comenzii.

PC House depune efort maxim pentru a furniza informații corecte despre caracteristicile produselor și prețuri, însă pot apărea erori neintenționate. Dacă o comandă se înregistreză cu preț derizoriu, PC House are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului cu anunțarea prealabilă al acestuia. Conform legii 287/2009, Capitolul  I, Secțiunea 1, Art. 1665, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când prețul este într-atât de disproporționat față de valoarea bunului, încât este evident că părțile nu au dorit să consimtă la vânzare. În cazul efectuării plății cu cardul de debit sau credit, suma plătită de cumpărător va fi returnată integral.

De asemenea, PC House are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului cu anunțarea prealabilă al acestuia în cazul înregistrării unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate. În cazuri de gen PC House va depune toate eforturile in vederea ofertării către cumpărător a unui produs cu caracteristici cât mai apropiate de cele prezentate pe site în momentul plasării comenzii. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu propunerile PC House, PC House are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului. În cazul efectuării plății cu cardul de debit sau credit, suma plătită de cumpărător va fi returnată integral.

Cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul la distanță printr-o declarație de intenție scrisă, fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea produsului de la curier. Conform legislației în vigoare, cumpărătorul se angajează să returneze produsele cumpărate în stare originală / nedeteriorată / nemodificată cu toate accesoriile / cadouri adiacente primite împreună cu produsele. Cumpărătorului i se va returna contravaloarea produselor, fără ca acesta să fie obligat la plăți suplimentare / penalități, excepție făcând costurile transportului de retur al produselor. Licențele software respectiv consumabilele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice doar în cazul în care acestea nu au fost desigiliate, exceptând licențele livrate pe cale electronică care nu se pot returna. Pentru posibilitatea de returnare și mai multe informații despre returnarea produselor, citește pagina ”Garanție și retur”. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la returnarea produselor în depozit.

În cazul în care o comandă nu poate fi livrată către cumpărător, cel din urmă va fi informat asupra acestui fapt. Dacă cumpărătorul a plătit pentru o comandă care nu poate fi livrată, i se va returna contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil (se aplică termenii legali în vigoare).

În cazuri excepționale a produselor cu o sensibilitate ridicată la transport (de exemplu imprimantele de mari dimensiuni), PC House își asumă responsabilitatea de a transporta produsul sau produsele comandate cu mașina proprie. În acest caz timpul livrării și alte detalii legate de transport vor fi stabilite telefonic de către părți.

PC House acceptă ca modalități de plată următoarele: plata ramburs, plata online prin card debit sau credit, plata prin OP (Ordin de Plată) și plata în numerar în showroom. În cazul plăților prin card debit sau credit, utilizatorul va fi redirecționat către pagina operatorului de plăți Mobilpay, taxele procesării fiind suportate de către PC House. Site-ul pchouse.ro nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către cumpărător, incluzând dar nelimitând la eventualele costuri de conversii valutare. În cazul plăților cu OP (Ordin de plată), PC House își rezervă dreptul de a expedia coletele doar după intrarea sumei în contul firmei. Pentru mai multe detalii vizitați pagina ”Cum plătesc?”.

pchouse.ro comercializează și livrează produsele doar pe teritoriul României. Prețurile produselor / serviciilor puse la vânzare sunt exprimate în LEI și includ TVA. Prețurile produselor conțin costurile de transport și ramburs doar în măsura reglementată în pagina Condiții de livrare. PC House va percepe o taxă ecologică în valoare de 6 lei pentru anumite categorii de produse. Acesta este inclus atât în prețul final și afișat pe pagina de produs. PC House nu poate și nu își asumă responsabilitatea asupra întârzierelor cauzate de către curieri sau în cazul apariției unui eveniment de forță majoră. Integritatea coletelor trimise prin curierat este responsabilitatea firmei de transport. Pentru mai multe informații te rugăm să vizitezi pagina Condiții de livrare.

Imaginile produselor afișate pot să difere în mici detalii de produsul primit de către client.

Informațiile folosite pe site-ul pchouse.ro, incluzând dar nelimitându-se la descrieri, imagini statice sau dinamice,  nu poate reprezenta obligație contractuală.

Politica de garanție și retur

Toate produsele comercializate prin PC House, marcă înregistrată al SC Multiplan Electronics SRL, dispun de garanție conform legilor în vigoare din România: Legea 449 art. 16 din 2003 actualizată la 27.12.2008, modificată și completată conform OUG 34/2014 respectiv OG 9/2016. Termenul de garanție aferent produselor este specificat pe pagina produsului.

Calculatoarele, monitoarele și laptopurile recondiționate beneficiază contra-cost, de o opțiune de “Extindere a garanției” cu excepția celor marcate ca fiind grad B+, B, B-, C+, C, C-. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea "Configurare produs", bifând opțiunea "Extinde garanția". Această opțiune include extinderea garanției cu încă 12 luni (la maximum 48 luni, în funcție de configurare). 

Condiții de garanție

În perioada de garanție, piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație, se repară sau se înlocuiesc după caz. SC Multiplan Electronics SRL își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau al produselor defecte doar dacă se constată că defecțiunea nu se datorează exploatării necorespunzătoare. Produsele care nu pot fi reparate, vor fi înlocuite. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, dar niciodată inferior. În eventualitatea înlocuirii produsului defect cu unul superior originalului se va aplica diferența. În cazul în care nici unul dintre metodele menționate anterior nu se aplică, produsul defect se va storna la cererea clientului. Costurile de transport în cazul problemelor de garanție confirmate revin în sarcina SC Multiplan Electronics SRL. În cazul în care defectul reclamat nu se confirmă, costurile de transport și diagnosicare revin în totalitate în sarcina clientului.

PC House nu este răspunzător pentru produsele trimise în service, fie în regim de garanție fie în afara acestuia, care au suferit deteriorări în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client. Produselor aflate în garanție, care au suferit deteriorări din cauzele mentionate mai sus, li se anuleaza garantia, iar costurile aferente de transport si diagnosticare ii revin in totalitate clientului. De asemenea, produsele trimise în service vor fi învelite în materiale de protecție și ambalate în cutii de carton rezistente de către client pentru prevenirea deteriorării în timpul transportului.

Calculatoarele și laptopurile marcate ca fiind categorie grad B+, B, B-, C+, C, C- beneficiază exclusiv de 12 luni garanție fără posibilitatea extinderii acesteia. De asemenea, laptopurile și calculatoarele grad B+, B, B-, C+, C, C- achiziționate cu licență Windows beneficiază de o perioadă de garanție de 12 luni. Nu fac obiectul garanției deficiențele sau neajunsurile produselor grad B+, B, B-, C+, C, C, afișate pe pagina produsului atât în descriere cât și la specificașii tehnice. Drept urmare, orice solicitare de remediere ale acestor deficiențe în regim de garanție nu se va lua în considerare. 

Produsul se trimite integral pentru rezolvarea problemei de garanție, cu configurația completă cu care a fost achiziționată! Nu se acceptă returnarea componentelor separate pentru rezolvarea problemei de garanție!

Produsul defect, achiziționat de la PC House (SC Multiplan Electronics SRL), nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:

  • În cazul în care sigiliul sau seria produsului este deteriorată sau îndepărtată de pe produs.
  • Componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori au suferit intervenții de către persoane neautorizate.
  • Dacă produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de contact cu lichide, obiecte / materiale străine aflate în interiorul produselor, urme de arsuri sau șoc termic, scurtcircuite, supravoltaj, subvoltaj, deformări fizice sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocată de utilizarea necorespunzătoare.
  • Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător rezultă în pierderea garanției.
  • Produsele software respectiv consumabilele nu beneficiază de garanție (ex: cartuș, toner, etc.) cu excepția bateriilor de laptop sau al diferitelor cabluri care beneficiză de garanție timp de 30 de zile
  • PC House nu își asumă responsabilitatea pentru datele stocate pe orice fel de produs achiziționat. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date
  • Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției

Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Am o problemă de garanție!

Dacă ai observat o problemă la un produs achiziționat de pe www.pchouse.ro, în primul rând te rugăm să ne contactezi prin una din următoarele metode:

  • completează formularul RMA pentru o soluționare cât mai rapidă și eficientă.
  • trimite o declarație de intenție scrisă: fie pe adresa de e-mail service @ pchouse . ro fie folosind formularul pe pagina de contact fie prin Fax: 0265-250.700.

Formularul RMA este conceput pentru a crește eficiența procedurii de retur, preluare și - după caz - reparație a produselor aflate în garanție de la clienții PC House. Fiind cea mai eficientă metodă, încurajăm utilizarea acestuia, însă acesta nu are nicidecum un caracter obligatoriu și poți solicita returnarea unui produs în garanție și prin alte metode.

În cazul în care nu ne comunici în mod explicit solicitarea de returnare a produsului în garanție, există riscul ca acel produs să nu fie preluat de PC House.

Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil, urmând să trimitem curierul la tine pentru a ridica produsul. Transportul în cazul problemelor de garanție constatate este gratuit!

Dacă solicitarea de reparație în garanție nu este justificată și defectul nu se confirmă sau garanția este anulată din diverse motive, solicitantul va achita costurile aferente transportului de retur. În cazul produselor care nu mai beneficiază de garanție, toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către client.

În cazul problemelor de garanție (cu excepția celor apărute în urma exploatării incorecte a produsului), ai următoarele opțiuni:

  • Îți reparăm/ înlocuim produsul în termenul legal de cel mult 14 zile, conform legislației în vigoare.
  • Dacă nu putem repara sau înlocui produsul defect cu unul identic, dar funcțional, atunci ai dreptul să alegi un alt produs/produse din oferta noastră, cu achitarea diferenței de preț după caz.
  • Dacă nici unul din opțiunile anterioare nu se poate aplica, atunci îți vom returna contravaloarea produsului defect!

Vreau să renunț la produsul cumpărat!

Conform legilor în vigoare, ai dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului! 

În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor, persoanele juridice neavând calitate de consumator. 

Ca să renunți la produsul achiziționat și să primești banii înapoi, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante, pentru acceptul nostru:completează formularul RMA pentru o soluționare rapidă și eficientă sau poți face o declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail reclamatii @ pchouse . ro sau folosind formularul pe pagina de contact.

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil. Conform legislatiei în vigoare, în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță, costul returnării produsului revine în sarcina clientului. Ne rezervăm dreptul de refuzare a coletelor trimise cu plata la destinatar. După primirea și verificarea integrității produsului returnat, banii tăi vor fi înapoiați în termen de maxim 14 zile calendaristice.

Dacă nu dorești restituirea sumei produsului ci alegi un produs diferit - cu plata diferenței după caz - te rugăm să specifici intenția într-un mesaj scris. Costurile de transport în cazul schimbului revin în sarcina ta.

După completarea formularului RMA, solicitarea bifată (intervenție în garanție sau returnarea produsului) se poate modifica doar cu recompletarea formularului. Modificarea din 'intervenție în garanție' la 'returnarea produsului' va fi acceptată numai dacă termenul de 14 zile calendaristice nu este depășită. 

ATENȚIE! Te rugăm să NU trimiți înapoi nici un produs, fără să ne anunți în prealabil și fără primirea acceptului din partea noastră! Altfel, riști refuzarea coletului!

Condiții de returnare

Ai dreptul să testezi și să verifici produsele cumpărate online, în măsura care este necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare cu condiția că în timpul perioadei de retragere (14 zile),  manipularea și inspecția produselor achiziționate să fie executată cu grijă necesară.

Legea spune în art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014: consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționării acestora. Astfel consumatorul va fi responsabil pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă se dovedește că devalorizarea a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare.

Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost cumpărate sau livrate, împreună cu toate componentele, accesoriile/cadourile cu care au fost livrate, inclusiv manualul de utilizare (dacă este cazul).

În cazul produselor refurbished sau second hand recomandarea noastră este ca produsele să fie returnate în ambalajul original, asigurând astfel condiții de transport cât mai optime.

În cazul produselor noi, cutia precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare produsele noi trebuie returnate cu ambalajul original nedeteriorat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia. Astfel returnarea unui produs fără ambalaj, cu ambalajul original incomplet sau deteriorat  (cu urme de uzură, zgârieturi, lovituri, carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.), cu accesorii, documente însoțitoare lipsă, va duce la diminuarea valorii produselor.

În cazul produselor returnate în stare necorespunzătoare (deteriorări fizice, defecte, urme de uzură, zgârieturi, componente sau accesorii lipsă), care fac imposibilă vânzarea produsului la prețul original, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului, cu scopul repunerii la vânzare ca produs desigilat sau recondiționat (în cazul produselor noi) sau grad B-C (în cazul produselor refurbished sau second hand). În această situație, se va rambursa doar suma rezultată în urma evaluării, pentru a compensa deprecierea suferită de produs.

Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor care trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii poate fi cuprins între 10-90% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul sumei va fi comunicată către client după evaluarea și aducerea la o formă comercială în vederea vânzării.

Nu vom accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, șocuri, urme de folosire excesivă, șocuri mecanice/electrice, și/sau intervenții neautorizate, respectiv produsele cărora le lipsesc accesorii care nu pot fi înlocuite.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazurile abuzive (returnări repetate).

Dacă ai achiziționate mai multe produse noi din același model, trebuie să te asigurați că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. (în cazul produselor refurbished sau second hand nu se aplică).

Dacă produsul comandat a fost însoțit de un cadou, trebui să returnezi și cadoul cu care a fost însoțit.

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Îți atragem atenția, că fiecare colet este trimis cu FAN COURIER cu opțiunea ”Deschidere colet”. Te rugăm să verifici integritatea coletului și conținutului acestuia, iar în cazul coletelor deteriorate, solicitată curierului întocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare!

Modificarea datelor de facturare se poate cere în maxim 48 de ore de la întrarea în posesie a produsului/produselor comandate. Modificarea facturii de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate face doar în cazul în care chitanța eliberată de către firma de curierat este pe persoană juridică!

Există anumite categorii de produse care pot fi returnate doar cu sigiliul intact conform OUG 34/2014 art. 16 și includ, dar fără a se limita la următoarele produse:

  • Licențe neactivate furnizate pe suport tipărit (licențele preinstalate și ulterior activate de către client respectiv contravaloarea acestora nu se pot returna!)
  • Consumabile (cartuse, tonere, acumulatori, etc.)
  • Imprimante / multifuncționale / aparate de fax sau alte echipamente de birotică, ale căror cartușe / tonere au fost desigilate
  • Produse care după desigilare nu pot fi returnate din motive de proțectie a sănătății sau din motive de igienă (căști in-ear)

 Categorii de produse care nu pot fi returnate deloc, conform OUG 34/2014 art. 16 și includ, dar fără a se limita la următoarele produse:

  • Licențe electronice, indiferent de starea activării
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanție, servere non-standard)
  • Produse care prezintă modificări sau deteriorări în urma unor șocuri mecanice (lovituri, ciobiri, zgârieturi, etc), electrice (scurtcircuite, etc), termice (arsuri, îngheț, etc) sau urme de contact cu lichide sau alte substanțe chimice (oxidare, depuneri de impurități, solvenți) etc

Contravaloarea serviciilor prestate de PC House la cererea clientului, precum diagnostizare, testare, modificare, devirusare, salvare date, dar care nu se rezumă exclusiv la acestea, nu se pot returna costurile aferente acestora .

Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta în acest ghid, contactează-ne prin telefon (0265-250.575, 0733-103.628), e-mail (reclamatii @ pchouse . ro), formularul de contact, sau adresează-ne întrebarea printr-un mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/PcHouse.Ro.

Confidențialitate

Conform legislației în vigoare, PC House este înscris în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, sub numărul 31418. (www.dataprotection.ro)

Site-ul pchouse.ro utilizează cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre politica de cookie-uri vizitați pagina ”Politica de confidențialitate”.

Parola contului utilizatorului este criptat ireversibil, astfel PC House nu are acces la aceasta. Utilizatorul este responsabil pentru toate activitățile care survin prin accesarea contului și a parolei personale. PC House nu poate fi făcut responsabil pentru acțiunile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale. Parola poate fi resetată, accesând linkul ”Ai uitat parola?” și urmărind pașii descriși pe pagina respectivă. 

Prelucrarea datelor se face numai de către societatea comercială Multiplan Electronics SRL. Acestea sunt stocate pe un server propriu și gestionate conform legislației în vigoare. Datele personale nu sunt accesibile altor terți, cu excepția datelor furnizate către operatorul de plăți (Mobilpay), firmelor de curierat respectiv furnizorilor de servicii de statistică cu scop de marketing. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal, vizitați pagina ”Politica de confidențialitate”.

Facturare

Prețul și modalitatea de plată sunt specificate la fiecare comandă. După plasarea comenzii cumpărătorul va fi contactat de către PC House pentru verificarea datelor de facturare și livrare. Multiplan Electronics emite factura și certificatul de garanție în format electronic, care se trimit prin e-mail. Factura pe suport de hârtie se emite la solicitarea explicită a clientului.

 

PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESAR SĂ CITEȘTI ȘI SĂ ACCEPȚI ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII ÎN TOTALITATE. UTILIZAREA ÎN CONTINUARE AL ACESTUI SITE PRESUPUNE CĂ EȘTI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII.

Clientul confirmă că a citit și a acceptat termenii și condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului în continuare de către client implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. 

În cazul în care nu ești de acord cu termenii și condițiile enumerate mai sus, te rugăm să nu folosești acest site.

Abonează-te la newsletter!
Fii la curent cu promoțiile noastre!
Nu, mulțumesc