Cum plasez o comandă?

Salut!

În primul rând, dorim să-ți mulțumim pentru interesul acordat. Mai jos, îți explicăm cum poți plasa o comandă pe site-ul nostru. Vei vedea, este extrem de simplu!

Alegerea produsului

În al doilea rând, avem o întrebare: știi deja ce produs vei comanda? Dacă răspunsul este nu, atunci îți vom arăta în continuare două modalități pentru a găsi produsul potrivit pentru tine.

Pentru căutare, poți alege dintre două modalități: 1. poți folosi bara de căutare, sau 2. poți naviga folosind meniul și filtrele de pe paginile de categorii.

În partea superioară a site-ului, chiar in mijloc, vei găsi bara de căutare. Tastează cuvintele cheie și caută printre sugestii. Dacă nu ai găsit ceea ce căutai, poți apăsa Enter pentru a vedea o listă completă cu produsele care corespund cuvintelor cheie introduse. Poți restrânge această listă folosind filtrele (imediat îți explicăm și folosirea filtrelor). 

Dacă nu dorești să utilizezi bara de căutare, poți căuta produsul dorit și prin folosirea meniului/submeniului și poți restrânge numărul produselor redate pe paginile de categorii/subcategorii cu ajutorul filtrelor de căutare. 

Selectează categoria sau subcategoria din care face parte produsul dorit. După ce dai click pe categorie sau subcategie, vei vedea lista produselor în stoc din categoria/subcategoria respectivă. Cu ajutorul filtrelor(pe acestea le găsești în partea stângă a paginii) poți restrânge numărul rezultatelor listate pentru a găsi mult mai ușor ceea ce cauti. Alege-ți bugetul folosind slider-ul de preț și filtrează după criteriile care-ți sunt cele mai importante pentru a vedea doar produsele de care ești cu adevărat interesat: brand, mărime, procesor, memorie, etc. Filtrele sunt grupate după anumite criterii. Apasă pe "Arată mai multe" pentru a vedea toate opțiunile unui grup de filtre. 

Dacă ai văzut un produs interesant, poți da click ori pe poză, ori pe numele produsului, ori pe butonul "Adauga in cos" pentru a accesa pagina produsului. 

Atenție! Avem produse configurabile puse la vânzare. Dacă ai găsit un produs interesant dar configurația nu îți este de ajuns, îl poți configura accesând pagina produsului.

Adăugarea în coș și plasarea comenzii

Îndată ajuns pe pagina produsului, vei afla toate detaliile despre produsul respectiv, citind ”Detaliile” și ”Specificatiile” produsului. Dacă cauți o informație și nu ai găsit-o, echipa noastră îți stă la dispoziție prin live-chat și telefon în timpul programului de lucru, dar poți să ne trimiți și un e-mail.

În prezent, calculatoarele și laptopurile recondiționate sunt puse la vânzare cu opțiuni de configurare. În cazul în care ești interesat de un produs configurabil, dar configurația nu îți este pe plac, poți opta pentru upgrade-ul produsului cu ajutorul opțiunilor din partea dreaptă a paginii. Alege sistemul de operare, capacitatea de stocare, memoria, kit tastatură și mouse sau extinderea garanției cu încă un an. Pe urmă, verifică prețul după configurare (ceea ce va fi prețul final a produsului), iar dacă ești satisfăcut cu produsul, apasă butonul "Adaugă in coș". 

După ce ai adăugat produsul în coș vei putea verifica conținutul acestuia, sau prețul final pe care va trebui să-l plătești dacă ai ales mai multe produse.

Dacă ai deja un cont și puncte de loialitate, atunci acum este un moment bun ca să te loghezi, dacă nu ai făcut-o până acum! Logarea este necesară pentru a vedea ce sumă îți stă la dispoziție pentru reduceri și, dacă vrei, pentru a putea aplica reducerea. Odată ce te-ai autentificat, va apărea suma disponibilă și rubrica dedicată pentru aplicarea reducerii. Introdu suma pe care vrei s-o folosești pentru reducere în rubrica dedicată reducerii și această sumă se va scădea din prețul final. 

(Poți afla mai multe despre loialitate de pe pagina "Programul de fidelizare").

Cu anumite ocazii, PC House organizează promoții speciale și dacă ești printre cei norocoși care au primit cupon de reducere, atunci poți întroduce codul de pe cupon în rubrica dedicată. 

Atenție! Codul de pe cupon și punctele de loialitate sunt două lucruri total diferite! Ai grijă când vrei să aplici pe unul sau celălalt, fii atent să le întroduci în rubrica corectă!

Dacă ai terminat pe pagina coșului de cumpărături, poți să navighezi înapoi în magazinul nostru apăsând "Continuă cumpărăturile" (în cazul în care mai ai nevoie de ceva) sau poți trece mai departe la "Finalizarea comenzii" dacă ai terminat cumpărăturile. 

Finalizarea comenzii

La finalizarea comenzii nu-ți mai ramâne altceva decât să completezi formularul cu datele necesare pentru ca noi să putem onora comanda. Îți solicităm doar datele de care avem nevoie pentru facturare și livrare! (mai multe informații despre prelucrarea datelor tale găsești pe pagina "Politica de confidențialitate").

Te rugăm să completezi acest formular cu mare atenție, deoarece factura va fi emisă pe baza datelor întroduse în acest formular:

  1. Modul de facturare: cumperi pentru tine însuți sau pentru firma ta? Alege persoană fizică sau persoană juridică, după caz. În funcție de alegerea ta, vom solicita datele necesare pentru a emite factura și certificatul de garanție. 
  2. Creează-ți cont utilizator:Dacă încă nu ai cont, atunci această opțiune va apărea sub formular. Deși crearea unui cont nu este obligatoriu pentru a finaliza o comandă, recomandăm cu tărie să-ți creezi un cont utilizator. După fiecare comandă, ești eligibil pentru obținerea punctelor de loialitate, ceea ce înseamnă că vei primi o sumă de bani in contul tău de utilizator în funcție de valoarea comenzii efectuate. Vei putea folosi această sumă de bani ca o reducere aplicată unei comenzi viitoare. Pentru asta ai nevoie de un cont, deoarece altfel nu vei putea benefica de punctele de loialitate obținute și implicit pierzi ocazia să cumperi cu reduceri! 
  3. Unde dorești livrarea? În cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea furnizată pentru facturare, nu trebuie să faci altceva decât să debifezi căsuta "Livrare la această adresă". După debifare va apărea un nou scurt formular, cerând să introduci datele de livrare! Acest pas este necesar doar în cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea de pe factură!
  4. Alege metoda de livrare! Poți alege preluarea din Showroom-ul PC House din Tg-Mureș (pentru adresă si locația pe harta Google te rog să vizitezi pagina de contact), sau poți alege livrare prin curierat rapid. Costul livrării este 19 lei, însă în cazul în care comanda ta depășește suma de 199 Lei, transportul va fi gratuit!
  5. Alege metoda de plată! În partea dreaptă a paginii, vei vedea trei opțiuni de plată: Ramburs, Card Credit și Ordin de Plată. Apasă pe modalitatea prin care dorești să plătești produsul / produsele achiziționate. Opțiunea curentă va fi marcată în portocaliu (metoda ramburs este selectată ca metodă de plată implicită)!
  6. Verifică reducerea aplicată! Dacă ai puncte de loialitate, însă nu le-ai folosit pentru reducere pe pagina coșului de cumpărături, aici mai ai o șansă pentru a face un pas înapoi. Click pe link-ul care apare, și aceasta te va duce înapoi pe pagina coșului de cumpărături. Aplică suma pe care dorești să o folosești ca reducere și apasă încă o dată butonul "Finalizarea comenzii". 

Suntem gata!

Nu-ți mai râmăne altceva de făcut, decât verificarea datelor întroduse pentru facturare și să accepți Termenii și Condițiile site-ului nostru, după care, apăsând butonul "Plasează comanda acum" ai și trimis comanda către noi. Vei primi un e-mail de notificare care confirmă înregistrarea comenzii, datele de facturare, de livrare și de contact, respectiv produsul sau produsele comandate, iar pe urmă noi vom începe procesarea comenzii.   

Atentie! Fiecare colet trimis de către noi beneficiază de optiunea "Deschidere la livrare"! Astfel când sosește curierul, poți verifica coletul înainte să plătești pentru produsul comandat

Dacă nu ai reușit să plasezi comanda prin metoda menționată mai sus, te rugăm să ne contactezi prin e-mail (sales@pchouse.ro) sau prin telefon la unul dintre următoarele numere: 0372-736.8930799-865.686 și te ajutăm în finalizarea comenzii pe site-ul nostru. Însă NU acceptăm comenzi telefonice.

Să-l folosești sănătos!

Notă:

Prețurile afișate pe PC House CONȚIN TVA.

În cazul în care din diferite motive ai nevoie de un contract de vânzare-cumpărare pentru produsele comandate, ne poți contacta în acest sens și-ți trimitem modelul de contract propus prin e-mail.

Pentru orice nelămurire, întrebare nu ezita să ne contactezi.