Garanție și retur

Politica de garanție și retur

Toate produsele comercializate prin PC House, marcă înregistrată al SC Multiplan Electronics SRL, dispun de garanție conform legilor în vigoare din România: Legea 449 art. 16 din 2003 actualizată la 27.12.2008, modificată și completată conform OUG 34/2014 respectiv OG 9/2016. Termenul de garanție aferent produselor este specificat pe pagina produsului.

Calculatoarele, monitoarele și laptopurile recondiționate beneficiază contra-cost, de o opțiune de “Extindere a garanției”. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea "Configurare produs", bifând opțiunea "Extinde garanția". Această opțiune include extinderea garanției cu încă 12 luni (la maximum 48 luni, în funcție de configurare). 

SC Multiplan Electronics SRL oferă GARANȚIE EXPRESS 24H: rezolvăm problemele de garanție în doar 24 de ore! Produsele recondiționate returnate în perioada de garanție, achiziționate din magazinul online www.pchouse.ro vor fi reparate sau înlocuite după caz, în termen de o zi lucrătoare de la recepționarea produsului în service. Termenul de o zi lucrătoare, nu include și durata transportului către PC House și înapoi la client.

Condiții de garanție

În perioada de garanție, piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație, se repară sau se înlocuiesc după caz. SC Multiplan Electronics SRL își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau al produselor defecte doar dacă se constată că defecțiunea nu se datorează exploatării necorespunzătoare. Produsele care nu pot fi reparate, vor fi înlocuite. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, dar niciodată inferior. În eventualitatea înlocuirii produsului defect cu unul superior originalului se va aplica diferența. În cazul în care nici unul dintre metodele menționate anterior nu se aplică, produsul defect se va storna la cererea clientului. Costurile de transport în cazul problemelor de garanție confirmate revin în sarcina SC Multiplan Electronics SRL. În cazul în care defectul reclamat nu se confirmă, costurile de transport și diagnosicare revin în totalitate în sarcina clientului.

Produsul defect, achiziționat de la PC House (SC Multiplan Electronics SRL), nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:

  • În cazul în care sigiliul sau seria produsului este deteriorată sau îndepărtată de pe produs.
  • Componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori au suferit intervenții de către persoane neautorizate.
  • Dacă produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de contact cu lichide, obiecte / materiale străine aflate în interiorul produselor, urme de arsuri sau șoc termic, scurtcircuite, supravoltaj, subvoltaj, deformări fizice sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocată de utilizarea necorespunzătoare.
  • Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător rezultă în pierderea garanției.
  • Produsele software respectiv consumabilele nu beneficiază de garanție (ex: cartuș, toner, etc.) cu excepția bateriilor de laptop sau al diferitelor cabluri care beneficiză de garanție timp de 30 de zile
  • PC House nu își asumă responsabilitatea pentru datele stocate pe orice fel de produs achiziționat. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date
  • Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției

Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Am o problemă de garanție!

ServiceÎn cazul ai observat o problemă la un produs achiziționat de pe www.pchouse.ro, în primul rând te rugăm să ne contactezi prin una din următoarele metode:

completează formularul RMA pentru o soluționare cât mai rapidă și eficientă.
trimite o declarație de intenție scrisă: fie pe adresa de e-mail service @ pchouse . ro fie folosind formularul pe pagina de contact fie prin Fax: 0265-250.700.

Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare), urmând să trimitem curierul la tine pentru a ridica produsul. Transportul în cazul problemelor de garanție constatate este gratuit!

Dacă solicitarea de reparație în garanție nu este justificată și defectul nu se confirmă sau garanția este anulată din diverse motive, solicitantul va achita costurile aferente transportului de retur. În cazul produselor care nu mai beneficiază de garanție, toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către client.

În cazul problemelor de garanție (cu excepția celor apărute în urma exploatării incorecte a produsului), ai următoarele opțiuni:

  • Îți reparăm/ înlocuim produsul în 24 de ore, în zilele lucrătoare (termenul de 24 de ore nu include durata transportului de la și către client).
  • Dacă nu putem repara sau înlocui produsul defect cu unul identic, dar funcțional, atunci ai dreptul să alegi un alt produs/produse din oferta noastră, cu achitarea diferenței de preț după caz.
  • Dacă nici unul din opțiunile anterioare nu se poate aplica, atunci îți vom returna contravaloarea produsului defect!

Vreau să renunț la produsul cumpărat!

ServiceConform legilor în vigoare, ai dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la preluarea coletului! Ca să renunți la produsul achiziționat și să primești banii înapoi, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante, pentru acceptul nostru:

completează formularul RMA pentru o soluționare rapidă și eficientă
sau poți face o declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail reclamatii @ pchouse . ro sau folosind formularul pe pagina de contact ori prin Fax: 0265-250.700.

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare). Conform legislatiei în vigoare, în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță, costul returnării produsului revine în sarcina clientului. Ne rezervăm dreptul de refuzare a coletelor trimise cu plata la destinatar. După primirea și verificarea integrității produsului returnat, banii tăi vor fi înapoiați în termen de maxim 14 zile lucrătoare.

atentieATENȚIE! Te rugăm să NU trimiți înapoi nici un produs, fără să ne anunți în prealabil și implicit fără primirea acceptului din partea noastră! Altfel, riști refuzarea coletului!

Recomandăm ca produsele să fie returnate în ambalajul original (pentru a asigura condiții de transport cât mai optime), în starea în care au fost trimise și însoțite de toate componentele, accesoriile și documentele de care dispun.

Deteriorarea produselor sau punerea lor într-o stare care face imposibilă revânzarea, duce la refuzarea returului. În acest caz clientul trebuie să-și suporte cheltuielile de transport.

Exista niște categorii de produse care se pot returna doar dacă sunt sigilate, conform OUG 34/2014 articolului Nr. 16. Acestea sunt următoarele:

  • Licențe software
  • Consumabile (cartuse, tonere, acumulatori, etc.)
  • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax, care au cartușele/tonerele desigilate
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de proțectie a sănătății sau din motive de igienă (căști in-ear)
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanții, servere non-standard)
  • Produse care prezintă modificări fizice în urma unor șocuri mecanice, cum ar fi lovituri, ciobiri, zgărieturi
  • Produsele achiziționate de la PC House (SC Multiplan Electronics SRL), care fac obiectul unor comenzi speciale (procurate de la furnizori la cererea expres al clientului), nefiind listate în gama de produse puse în vânzare.

Contravaloarea serviciilor prestate de PC House la cererea clientului, precum diagnostizare, testare, modificare, devirusare, salvare date, dar care nu se rezumă exclusiv la acestea, nu fac obiectul garanției și prin urmare, costurile aferente acestora nu se pot returna

Daca nu ai găsit răspuns la întrebarea ta în acest ghid, contactează-ne prin telefon (0265-250.575, 0733-103.628), e-mail (reclamatii @ pchouse . ro), formularul de contact, sau adresează-ne întrebarea printr-un mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/PcHouse.Ro