Formular RMA – pentru ridicarea si returul produselor in garantie sau service

Dacă ai un produs defect în garanție sau dorești să-l returnezi (înaintea expirării termenului de 14 zile calendaristice de la primirea coletului) completează formularul RMA pentru a facilita soluționarea problemei. După completare te vom contacta în cel mai scurt timp posibil și te vom informa asupra detaliilor procedurii de retur. Pentru mai multe informații te rugăm să citești drepturile și condițiile de Garanție și retur.

Formularul RMA este conceput pentru a crește eficiența procedurii de retur, preluare și - după caz - reparație a produselor aflate în garanție de la clienții PC House. Fiind cea mai eficientă metodă, încurajăm utilizarea acestuia, însă acesta nu are nicidecum un caracter obligatoriu și poți solicita returnarea unui produs în garanție și prin alte metode.

În cazul în care nu ne comunici în mod explicit solicitarea de returnare a produsului în garanție, există riscul ca acel produs să nu fie preluat de PC House.

Informatii client:

Adresa de preluare

Date comanda:

Descriere defect / Observatii

Solicit

Reparație
Upgrade
Returnarea contravalorii produselor

Captcha

Cât fac șapte + doi? (cu cifre)