FAQ - Întrebări frecvente

Comenzi

Cum plasez o comandă?

Simplu: odată ce ai găsit produsul dorit, apeși butonul adaugă în coș. Dacă ești satisfăcut cu configurația dar și conținutul coșului, apeși pe ”Mergi la finalizarea comenzii”, completezi formularul cu datele de livrare, și apeși pe ”Plaseaza comanda”.

Cum îmi creez un cont?

Poți să-ți creezi un cont apăsând butonul Contul meu (iconiță persoană) pe pagina principală. Intră pe ”Crează cont, completezi formularul și ești gata! Sau poți să-ți creezi un cont și mai simplu, cu ajutorul profilului tau Google sau Facebook: tot în secțiunea mai sus amintită, apasă pe unul dintre butoane (Google sau Facebook) și vei fi automat logat.

Ce beneficii am dacă creez un cont?

Ai mai multe avantaje dacă îți creezi și cumperi cu cont: în primul rând beneficiezi de punctele de fidelitate, cu ajutorul cărora vei putea beneficia de reduceri la cumpărăturile viitoare, dar poți seta datele și adresele de facturare, respectiv să creezi mai multe adrese de livrare.

Am uitat parola contului. Ce fac?

Nu trebuie să-ți faci griji. Apeși pe linkul ”Recuperare parola” în secțiunea de autentificare, introduci adresa de email și vei primi un e-mail pentru resetarea parolei.

Datele mele personale sunt în siguranță la voi?

Da. PC House nu cumpără, nu vinde baze de date și nu va divulga datele clienților unor terțe persoane. Pentru mai multe informații despre politica de confidențialitate te rugăm să vizitezi pagina dedicată: Politica de confidențialitate.

Cum pot folosi punctele de loialitate?

Punctele de loialitate se pot folosi în timpul achiziției unei produs refurbished sau second hand, începând cu a doua comandă efectuată pe site. În timpul procedurii de checkout, la pasul în care îți alegi modalitatea de plată vei vedea o rubrică unde poți introduce punctele tale pentru a aplica reducerea. Pentru mai multe informații despre punctele de loialitate, poți vizita pagina dedicată.

Care este valabilitatea punctelor de loialitate?

Punctele de loialitate sunt valabile timp de 6 luni. Pentru mai multe informații despre punctele de loialitate, poți vizita pagina dedicată: Program de fidelizare

Am greșit datele de facturare. Se poate modifica factura?

Da, se poate modifica factura, dar trebuie să ne înștiințezi în cel mult 48 de ore după preluarea coletului. Dacă s-a strecurat o greșeală, te rog să iei legătura cu noi prin telefon sau e-mail, folosind datele de pe pagina de Contact.

Nu am primit factură fiscală / certificat de garanție. Cum intru în posesia ei?

După fiecare comandă vei primii un e-mail cu factură fiscală și certificatul de garanție atașată care se poate descărca. Dacă dintr-un motiv anume nu ai primit acest e-mail sau nu ai reușit să descarci factura și/sau certificatul de garanție, te rog să iei legătura cu noi folosind datele de pe pagina de Contact..

Cum pot anula sau modifica o comandă în procesare?

O comandă se poate anula sau modifica verbal sau in scris. Ia legătura cu noi prin mijloacele puse la dispoziție la pagina de Contact.

Pot achiziționa și prin SEAP?

Da, se pot iniția comenzi de achiziție publică prin platforma SEAP. Pentru procedura respectivă citește pagina dedicată: Achiziție SEAP

Produse

Cum aflu dacă un produs este pe stoc?

Fiecare produs publicat pe site-ul nostru se află în stoc.  Asta se poate verifica și pe pagina de produs.

Pot să am încredere în calitatea produselor voastre?

Da. Produsele noastre fac parte din categoria business, fiind create pentru folosirea în condiții de solicitare maximă, acestea fiind construite din materiale si componente de cea mai bună calitate. Produsele sunt recondiționate după criterii severe, în mai multe etape, rezultând numai produse refurbished de cea mai înaltă calitate.

Ce înseamnă licența OEM? –

Licențele OEM (Original Equipment Manufacturer) sunt licențele care sunt preinstalate și achiziționate împreună cu calculatorul / laptopul. Atât licența cât și produsul trebuie să fie trecute pe aceași factură pentru ca licența să fie legală și valabilă. Licența respectivă nu poate fi mutată pe un alt dispozitiv.

Ce înseamnă licența Retail?

Licențele retail sunt cele care oferă cel mai înalt grad de libertate utilizatorilor. Acestea sunt cele mai scumpe, însă se pot instala pe orice dispozitiv, pot fi achiziționate separat și pot fi mutate pe alt dispozitiv.

Ce înseamnă licența MAR?

Licența MAR (Microsoft Authorized Refurbisher) este o licență specială creată de Microsoft, cu gândul în special la calculatoarele și laptopurile recondiționate. Aceste licențe se pot achiziționa similar ca cele OEM, preinstalate împreună cu calculatorul/laptopul, însă acestea sunt preinstalate doar pe produse refurbished. Licența respectivă nu poate fi mutată pe un alt dispozitiv cu excepția cazurilor de garanție. Vezi mai multe informații despre parteneriatul nostru cu Microsoft.

Pot să cumpăr sisteme cu Windows 11 Home dacă sunt firmă / persoană juridică?

Da, absolut. Windows 11 Home poate fi folosit și de către firme. Diferențele, dintre variantele Home și Pro, se regăsesc mai ales în posibilitățile de conectare în rețea și la folosirea calculatoarelor în domain, respectiv suportul pentru două sau mai multe procesoare fizice. 

Licențele Windows furnizate sunt legale?

Da, fiecare calculator sau laptop vândut cu licență MAR Microsoft este 100% legal, vine însoțit de COA  (Certificate of Authenticity) și factură. Sistemul de operare va trebui activat de către cumpărătorul final.

Licențele sunt activate pe produse cumpărate cu Windows 11 preinstalat?

 Nu, licența se activează automat după inițializarea completă a sistemului de operare de către utilizatorul final.

Care sunt avantajele unei licențe legale?

În primul rând legalitatea însuși oferă o securitate în plus față de programe rău intenționate (malware). Sistemul de operare este mai stabil, având toate actualizările la zi, iar utilizatorul dispune și de suport din partea Microsoft. Mai mult, PC House oferă și o garanție extinsă pentru produsele achiziționată cu licență Windows.

Pot face upgrade la configurația unui calculator / laptop înainte de achiziție?

Da. Fiecare calculator, laptop și server este prezentat cu o configurație de bază, însă pe pagina produsului vă oferim anumite posibilități de upgrade contracost, alegând una sau mai multe variante.

Unitatea de stocare este partiționată în produsul cumpărat?

Nu, clientul trebuie să facă partiționarea după activarea sistemului de operare.

Garantie

Oferiți garanție?

Da, fiecare produs pus la vânzare de către PC House dispune de garanție conform legii. Totodată, vă oferim și posibilitatea de a alege un an extra-garanție contra cost.

Ce înseamnă extinderea garanției?

Extinderea garanției înseamnă prelungirea perioadei de garanție cu încă 1 an. Astfel beneficiați de nu 12 ci 24 luni de garanție la produsul respectiv.

Pot pierde dreptul la garanția unui produs?

Garanția unui produs într-adevăr se poate pierde în cazul în care nu este folosit corespunzător. Pentru mai mutle informații în acest sens vă rugăm să vizitați pagina ”Garanție și retur”.

Dacă produsul nu mai este în garanție, pot să apelez la PC House?

Desigur, service-ul nostru vă stă la dispoziție. Avem posibilitatea de a repara defecțiunile survenite prin diferite metode, inclusiv reballing.