Categorii
- Laptopuri
Laptopuri
Componente Laptop
- Calculatoare
- Monitoare
Monitoare
- Accesorii și periferice
- Servere
- UPS-uri și acumulatoare
UPS/uri și acumulatoare
- Imprimante
Imprimante
- Rețelistică
- Software
- Invertoare solare
Simplu: odată ce ai găsit produsul dorit, apeși butonul adaugă în coș. Dacă ești satisfăcut cu configurația dar și conținutul coșului, apeși pe ”Mergi la finalizarea comenzii”, completezi formularul cu datele de livrare, și apeși pe ”Plaseaza comanda”. Dacă ai nevoie de mai multe informații, îți arătăm toată procedura pas cu pas, pe pagina dedicata: Cum plasez o comandă.
Poți să-ți creezi un cont apăsând butonul Contul meu (iconiță persoană) pe pagina principală. Intră pe ”Crează un cont nou”, completezi formularul și ești gata! Sau poți să-ți creezi un cont și mai simplu, cu ajutorul profilului tau Google sau Facebook: tot în secțiunea mai sus amintită, apasă pe unul dintre butoane (Google sau Facebook) și vei fi automat logat.
Ai mai multe avantaje dacă îți creezi și cumperi cu cont: în primul rând beneficiezi de punctele de fidelitate, cu ajutorul cărora vei putea beneficia de reduceri la cumpărăturile viitoare, dar poți seta datele și adresele de facturare, respectiv să creezi mai multe adrese de livrare.
Nu trebuie să-ți faci griji. Apeși pe linkul ”Recuperare parola” în secțiunea de autentificare, introduci adresa de email și vei primi un e-mail pentru resetarea parolei.
Da. PC House nu cumpără, nu vinde baze de date și nu va divulga datele clienților unor terțe persoane. Pentru mai multe informații despre politica de confidențialitate te rugăm să vizitezi pagina dedicată: Politica de confidențialitate.
Punctele de loialitate se pot folosi în timpul achiziției unei produs refurbished sau second hand, începând cu a doua comandă efectuată pe site. Odată ajuns la ”Finalizarea Comenzii”, vei observa o căsuță pe care va trebui să o bifezi. Odată bifată, se va activa o rubrică în care poți introduce cantitatea de puncte pe care vrei să-le folosești pentru reducere. Pentru mai multe informații despre punctele de loialitate, poți vizita pagina dedicată.
Punctele de loialitate sunt valabile timp de 6 luni. Pentru mai multe informații despre punctele de loialitate, poți vizita pagina dedicată: Program de fidelizare
Da, se poate modifica factura, dar trebuie să ne înștiințezi în cel mult 48 de ore după preluarea coletului. Dacă s-a strecurat o greșeală, te rog să iei legătura cu noi prin telefon sau e-mail, folosind datele de pe pagina de Contact.
După fiecare comandă vei primii un e-mail cu factură fiscală și certificatul de garanție atașată care se poate descărca. Dacă dintr-un motiv anume nu ai primit acest e-mail sau nu ai reușit să descarci factura și/sau certificatul de garanție, te rog să iei legătura cu noi folosind datele de pe pagina de Contact..
O comandă se poate anula sau modifica verbal sau in scris. Ia legătura cu noi prin mijloacele puse la dispoziție la pagina de Contact.
Da, se pot iniția comenzi de achiziție publică prin platforma SEAP. Pentru procedura respectivă citește pagina dedicată: Achiziție SEAP
Fiecare produs publicat pe site-ul nostru se află în stoc. Asta se poate verifica și pe pagina de produs, sub codul produsului.
Da. Produsele noastre fac parte din categoria business, fiind create pentru folosirea în condiții de solicitare maximă, acestea fiind construite din materiale si componente de cea mai bună calitate. Produsele sunt recondiționate după criterii severe, în mai multe etape, rezultând numai produse refurbished de cea mai înaltă calitate.
Licențele OEM (Original Equipment Manufacturer) sunt licențele care sunt preinstalate și achiziționate împreună cu calculatorul / laptopul. Atât licența cât și produsul trebuie să fie trecute pe aceași factură pentru ca licența să fie legală și valabilă. Licența respectivă nu poate fi mutată pe un alt dispozitiv.
Licențele retail sunt cele care oferă cel mai înalt grad de libertate utilizatorilor. Acestea sunt cele mai scumpe, însă se pot instala pe orice dispozitiv, pot fi achiziționate separat și pot fi mutate pe alt dispozitiv.
Licența MAR (Microsoft Authorized Refurbisher) este o licență specială creată de Microsoft, cu gândul în special la calculatoarele și laptopurile recondiționate. Aceste licențe se pot achiziționa similar ca cele OEM, preinstalate împreună cu calculatorul/laptopul, însă acestea sunt preinstalate doar pe produse refurbished. Licența respectivă nu poate fi mutată pe un alt dispozitiv cu excepția cazurilor de garanție. Vezi mai multe informații despre parteneriatul nostru cu Microsoft.
Da, absolut. Windows 10 Home poate fi folosit și de către firme. Diferențele, dintre variantele Home și Pro, se regăsesc mai ales în posibilitățile de conectare în rețea și la folosirea calculatoarelor în domain, respectiv suportul pentru două sau mai multe procesoare fizice.
Da, fiecare calculator sau laptop vândut cu licență MAR Microsoft este 100% legal, vine însoțit de COA (Certificate of Authenticity) și factură. Sistemul de operare va trebui activat de către cumpărătorul final.
Nu, licența trebuie să fie activată de către utilizatorul final.
Licența de Windows se activează introducând șirul 25 de cifre și litere împărțite de cratime în cinci segmenți, aflat pe autocolantul lipit pe carcasa calculatorului / spatele laptopului. O parte a acestei serii este ascunsă din motive de securitate. Această parte acoperită se răzuiește cu grijă, după care licența completă va deveni vizibilă. Acest cod de înregistrare se introduce doar după realizarea unei conexiuni la internet, urmată de apăsarea butonului “Start” si tastarea denumirii”Activation” urmată de apăsarea tastei Enter. Aici vi se va cere introducerea codului de licență, iar odată introdusă, sistemul de operare se va activa in câteva clipe. Pe pagina Cum activez o licenta Windows? în filmulețe de tutorial îți arătăm unde se află cheia de activare pentru Windows 10 pe produsul cumpărat și cum poți activa Windows-ul folosind cheia respectivă.
În primul rând legalitatea însuși oferă o securitate în plus față de programe rău intenționate (malware). Sistemul de operare este mai stabil, având toate actualizările la zi, iar utilizatorul dispune și de suport din partea Microsoft. Totodată, fiecare sistem de operare obținut cu licență MAR dispune de o partiție recovery, prin urmare în cazul în care este nevoie de o reinstalare completă din diferite motive, kitul de instalare va fi întotdeauna la îndemână. Reinstalarea de pe recovery nu necesita CD sau DVD si este un proces automatizat ce necesită cunostințe minime din partea utilizatorului.
Da. Fiecare calculator, laptop și server este prezentat cu o configurație de bază, însă pe pagina produsului vă oferim anumite posibilități de upgrade contracost, alegând una sau mai multe variante.
Nu, clientul trebuie să facă partiționarea după activarea sistemului de operare.
Da, fiecare produs pus la vânzare de către PC House dispune de garanție conform legii. Totodată, vă oferim și posibilitatea de a alege un an extra-garanție contra cost.
Extinderea garanției înseamnă prelungirea perioadei de garanție cu încă 1 an. Astfel beneficiați de nu 12 ci 24 luni de garanție la produsul respectiv.
Garanția unui produs într-adevăr se poate pierde în cazul în care nu este folosit corespunzător. Pentru mai mutle informații în acest sens vă rugăm să vizitați pagina ”Garanție și retur”.
Desigur, service-ul nostru vă stă la dispoziție. Avem posibilitatea de a repara defecțiunile survenite prin diferite metode, inclusiv reballing.