(+4)0265-250.575 | CONTACT

Garanție și retur

Garantie rezolvata in 24 de oreGARANȚIE EXPRESS 24H: Rezolvăm problemele de garanție în doar 24 de ore! Produsele recondiționate returnate în perioada de garanție, achiziționate din magazinul www.pchouse.ro vor fi reparate sau înlocuite după caz în termen de o zi lucrătoare. Aceasta nu include și transportul către Pc House și înapoi la client.

 

1. Am o problemă de garanție!

GarantieÎn cazul unei probleme de garanție la un produs achiziționat de pe PCHouse.ro, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante pentru acceptul nostru: 

- completează formularul RMA pentru o soluționare rapidă și eficientă

- sau poți face o declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail service @ pchouse.ro sau folosind formularul pe pagina de contact ori prin Fax: 0265-250.700

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare), și trimitem noi curierul la tine pentru a ridica produsul. În cazul problemelor de garanție (cu excepția problemelor apărute în urma exploatării incorecte al produsului), ai următoarele opțiuni:

  1. Îți reparăm / înlocuim produsul în 24 de ore în zilele lucrătoare (termenul de 24 de ore nu înclude transportul de la și către client).
  2. Dacă nu putem repara sau inlocui produsul defect cu unul identic dar functional, atunci ai dreptul să alegi un alt produs / produse din oferta noastră, cu achitarea diferenței de preț după caz. 
  3. Dacă nici unul din opțiunile anterioare nu se poate aplica, atunci îți vom returna contravaloarea produsului defect!

Transportul în cazul problemelor de garanție este gratuit!

2. Vreau să renunț la produsul cumpărat!

Returnare produsConform legilor în vigoare, ai dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea a vreunui motiv în termen de 14 zile calendaristice! Ca să renunți la produsul achiziționat și să primești banii înapoi, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante pentru acceptul nostru: 

completează formularul RMA pentru o soluționare rapidă și eficientă

- sau poți face o declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail reclamatii @ pchouse.ro sau folosind formularul pe pagina de contact ori prin Fax: 0265-250.700

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare). Conform legislatiei în vigoare, în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță, costul returnării produsului revine în sarcina clientului. Ne rezervăm dreptul la refuzarea coletelor trimise cu plata la destinatar. După primirea și verificarea integrității produsului returnat, banii tăi vor fi înapoiați în termen de maxim 14 zile lucrătoare. 

AtentieATENȚIE! Nu trimite înapoi niciun produs în niciun caz, fără să ne anunți în prealabil! Altfel, riști refuzarea coletului!

Politica de garanție și retur

Toate produsele comercializate de către PC House dispun de garanție conform legilor în vigoare din România, 449 art. 16 din 2003 actualizată la 27,12,2008, modificată și completată conform OUG 34/2014 respectiv OG 9/2016. Termenul de garanție al produselor este specificat pe pagina de produs.

Calculatoarele, monitoarele si notebook-urile refurbished beneficiează de o optiune contra-cost de “extindere a garanției”. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea "Configurare produs", bifând opțiunea sub "Extinde garanția". Această opțiune include extinderea garanției de la 12 luni la 24 de luni. Garanția calculatoarelor second hand sunt pe componente, calculatoarele second hand nefiind sigilate.

Garanția cablurilor și diferitelor adaptoare nu acoperă cazuri în care cablul se rupe sau adaptoarele suferă deformări mecanice în urma utilizării abuzive.

Condiții de garanție

În perioada de garanție piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație se repară sau se înlocuiește după caz. PC House își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau produselor defectate. Produsele care nu pot fi reparate vor fi înlocuite de către PC House. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, cu aplicarea diferenței de preț sau se va storna la cererea clientului. Costul transportului în cazul problemelor de garanție revine în sarcina noastră (PC House).

Produsul achiziționat de către PC House nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:

  1. În cazul în care sigilul sau seria produsului este deteriorat sau scos de pe produs.
  2. Componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori s-au făcut intervenții asupra produselor de către persoane neautorizate.
  3. Dacă produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de lichide penetrate în interior, dacă sunt obiecte/materiale străine în interiorul produselor, dacă există arsuri, scurtcircuite sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocate din cauza utilizării necorespunzătoare a produsului sau din cauza unor supratensiuni.
  4. Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător.
  5. Produsele sau componentele consumabile nu reprezintă obiectul garanției (ex: cartuș, toner, baterii, etc.)
  6. PC House nu își asumă responsabilitatea pentru datele stocate pe orice fel de produs achiziționat. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date.
  7. Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției.

Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Daca nu ai găsit răspuns la întrebarea ta aici, contactează-ne prin telefon (0265-250.575, 0733-103.628), prin e-mail (reclamatii @ pchouse.ro), prin formularul de contact: http://www.pchouse.ro/contacts, sau adresează-ne întrebarea printr-un mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/PcHouse.Ro